Warsztaty Bosch Service zapewniają kompleksowość, profesjonalizm i wysoki standard oferowanych usług na poziomie porównywalnym do Autoryzowanych Stacji Obsługi. Regulacje GVO, które weszły w życie w Polsce z dniem 1 listopada 2004 roku (Dz. U. Nr 38, poz. 329) oraz rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję z dnia 8 października 2010 roku (Dz.U. Nr 198, poz. 1315), tj. aktualnie obowiązujące rozporządzenie GVO, liberalizują podejście do obsługi posprzedażnej samochodów i dają konsumentom, również firmom posiadającym floty samochodowe, prawo do decydowania o miejscu zlecania usług nie objętych bezpłatną gwarancją producenta, również w okresie obowiązującej gwarancji całopojazdowej. Rozwój oferty usługowej sieci jest konsekwencją stale rosnących wymagań rynku motoryzacyjnego. Zapewniamy pełną obsługę samochodów wszystkich marek w zakresie przeglądów okresowych, diagnostyki oraz napraw mechanicznych i elektrycznych przy wykorzystaniu części spełniających definicję części oryginalnych.
Przeglądy eksploatacyjne wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów samochodów w zakresie określanym w dokumentacji producenta lub w książce serwisowej pojazdu. Montaż wyłącznie części zgodnych z oryginałem w myśl obowiązujących przepisów GVO. Zgodnie z obowiązującymi od 01.11.2004 przepisami GVO wykonywanie przeglądów okresowych poza siecią warsztatową producenta pojazdu nie ogranicza praw właściciela pojazdu do roszczeń gwarancyjnych.
Naprawy bieżące i eksploatacyjne wykonywane na podstawie dokumentacji technicznej Bosch ESI[tronic] zgodnej z wytycznymi producentów pojazdów.
Dokumentacja techniczna wykorzystywana przez serwisy dostarczana jest przez firmę Bosch w postaci abonamentu oprogramowania ESI[tronic]. Zakres dokumentacji obejmuje m. in.:
dokumentację techniczną diagnostyczną
zakresy przeglądowe zgodne z wymaganiami producentów pojazdów
czasy naprawcze oparte na normach producentów samochodów
Gwarancja na części i usługi wykonywane w Bosch Car Service jest zgodna z obowiązującymi w Polsce przepisami. Ze względu na specyfikę oferowanych produktów i usług wszystkie części i akcesoria (w tym części Bosch) oferowane w sieci posiadają gwarancję ich producenta; serwisy postępują zgodnie z procedurami reklamacyjnymi poszczególnych producentów.
Potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klienta w sieci Bosch-Service jest wdrożenie systemu i certyfikacja zgodnie z ISO 9001:2008 na poziomie Robert Bosch Sp. z o.o. jako administratora sieci, jak również w 90 serwisach.
Zachęcamy do korzystania z usług
Bosch Service Walczak.